maandag 1 december 2014

De 190e. Een plog op maandag en een belangrijke oproep.

En toen was het weer maandag.
Grijs en grauw.
Ja.
Maandag.

We gaan maar weer eens iets gezonds naar binnen werken.

De boodschappen van vandaag.

Ik dop mijn eigen boontjes vandaag,
Tenminste...dat was de bedoeling.

Ergens klopt er hier iets niet.

Ik denk dat hij mij ging afleiden.

Na onze wandeling
(nee geen foto want donker en koud!)
Bak ik de kip.

Ik zet alvast een grotere pan klaar.

De groente gaat er bij.

En dat was weer een heerlijke maaltijd.
Met mie.

De rest kijkt The Walking Dead.
Ik naar The Good Wife.

En dan maak ik geld over naar mijn lieve collega.
Die op dit moment vrijwilligerswerk doet in Zuid-Afrika.
Misschien is er iemand die dit ook wil steunen.
Dus ik stuur jullie haar bericht even door.
Ik denk dat ALS je iets kan missen deze maand,
dit een erg goed doel is om IETS aan te schenken.






Mijn lieve collega Talitha.
Bij een "treesession"
Kijk maar even op de website van de foundation....
Ik krijg er kippenvel van.
Het is te erg voor woorden.
Tot snel.

1 opmerking:

Linnie's kaartjes zei

Hier word je stil van .....