donderdag 18 december 2014

De 197e. Alweer een muis, jarige zoon en tv's.

Als ik dinsdag beneden kom zit er alweer (!!!) een muis in huis.
Ik werk het met de bezem naar buiten.
Hij/zij is een beetje dizzy en Jannes zit er bij en kijkt er naar.
Heel fijn.

Maar het begin is prachtig.

In de garderobe van ons bedrijf staan de kerstpakketten van de liefste zijn bedrijf.
Er is vanavond een feestje.
De liefste en zijn team komen niet.
Het is te druk op het werk.
Dat is op zich natuurlijk best wel positief.
Maar wel lullig voor de mannen.
Ze kregen nog wel een Chinees buffet.
Maar het biertje moeten ze thuis maar opdrinken.

Toen zag ik een taalvoutje in mijn mail.
Leuke mail trouwens.
Zit je echt op te wachten.

Klaar met werken.
En dan naar buiten stappen en dit zien.
Ik voel mij dan erg gelukkig.

Naar verdieping 3.
Even de Curaçao verhalen horen van mijn ouders.
Ze hadden het heel erg fijn.
Ik wil ook.

Met Zoon 2 bier halen voor zijn feestje zaterdag.
Hier dus in de aanbieding.
Leuke winkel best wel.

Dan gaan we ook nog even zijn tv ophalen.

Hij heeft hem zelf betaald!!!
Ja, dat is wel een paar uitroeptekens waard.
Het leven van een uitzendkracht gaat namelijk niet over rozen.
Nu gelukkig wel al even.

Eenmaal thuis stort ik mij op het avondeten,
en dat is meer werk dan vooraf ingeschat.
Ik ren en vlieg al de hele dag
dus de opvlieger doet heel goed zijn werk.
Ik maak niet eens een foto van de liefste zijn kerstpakket.
Een barbecue met toebehoren.
Erg leuk.
Ja, eerlijk waar!

De tv van Zoon 2 wordt geïnstalleerd.
Morgen wordt hij 21.

Zelf kijk ik daarna nog even Downton Abbey. 

Hallo natte Woensdag!

Ik start de computer maar weer op
om een drukke dag te gaan beleven

Eenmaal thuis de verjaardag van Zoon 2.

Hee ben jij er ook weer?

Dit is de eerste foto van Donderdag.
De ravage van gisteren.
Ja, het was erg gezellig.

EN DAN DOE IK HET GEWOON!!!!!!!
Ik boek een hele gave aanbieding van KLM.
En ja,
ik heet Gerritje.
Aangenaam.

KLM reageert meteen op mijn tweet.
Grappig!

Ik doe boodschappen want dit is de nieuwe folder.

Dan ga ik de stad in.
Helaas regent het.

Bij de kapper naar binnen.
En nee, nog geen foto.
Misschien morgen.
Als ik het zelf goed heb gedaan.

Het eten is heerlijk.
Zoon 2 mocht nog kiezen.
Dus tagliatelle met champignons en boursin-saus.

Mijn ultieme kerstgevoel:
Kerstboom en Serious Request.

En dan kopen de liefste en ik ons kerstcadeau.
Een nieuwe tv voor op de slaapkamer.
De oude vertrouw ik echt niet meer!
Tot snel.


Geen opmerkingen: