donderdag 25 december 2014

De 199e. De donkere dagen voor kerst.

Nou, zo donker begint de maandag niet eens!

Er staat een rare witte vogel op een auto.

En thuis brengt de liefste meer licht in de duisternis. 
Je moet wat als je vrij bent.

Ons avondmaal.
Nee hoor, dat was toen al op.
Barbecue op een bruiloft van een collega.

En dit zijn de enige 2 foto's die ik heb gemaakt die avond.
Laten we het er maar op houden dat het erg gezellig was!

Nog een afzakkertje thuis.

Er is hier duidelijk iets gaande.
De kerstballen liggen nu ook al in de pot.

Appeltaart met slagroom.
We hebben onszelf maar getrakteerd.
Wij.
Die moeten werken.
Na een bruiloft.
Pffffff.

En dan stort ik me in het gekkenhuis van de kerstboodschappen.

Dit is toch wel het laatste wat ik ongeveer nodig heb.

En dan 's avonds heerlijke Hollandsche kost.

Met worst natuurlijk.

Jamjamjam.

Nou zeg, bedenken we samen toch nog boodschappen.
Maar ik moet gewoon werken.
Dus de liefste gaat dat doen met Zoon 1.
Delegeren noemen ze dat ook wel eens.
Gnagnagna.

Mijn nagels worden nog even in de kerstsfeer gelakt.
Die rode met glitters zijn mijn nagels.
En u herkent natuurlijk al de duim.

De volgende dag.
Of is het nog avond?

Nee, het is toch dag.
De liefste dumpt mij op kantoor 
en gaat zelf de echt laatste boodschappen doen.

Ik eet slalala.
Met ei en augurkjes.
Die best wel zuur zijn.

En dan is het eindelijk 15.00 uur.
4 Hele dagen vrij!!!
Joehoe.

Nog even een bezoekje brengen.

Naar verdieping 3.

En thuis eten we daarna een heerlijk kerstavond diner.

En dat smaakt prima!

Ik plof op de bank en we wachten met spanning op 
het einde van #SR2014.
Ja, ik hou er van.

Nog even een stukje AYNIL.
Mooi.
En toen viel ik in slaap op de bank.
Maar daar zijn geen foto's van.
Lieve allemaal,
hele fijne kerstdagen en tot snel!


Geen opmerkingen: