donderdag 4 december 2014

De 191e. Een 3 dagen plog, doktersbezoek en korreltjes.

Laten we de dinsdag eens beginnen met thee.
Want dit wordt een drukke volle dag op kantoor.

Moe van de dag boodschappen doen.
Altijd maar weer boodschappen doen.

En toen hadden ze ook nog geen boerenkool bij de Lidl!
Dan maar even langs het winkelcentrum.

Kijk!
Andere winkel.

Oh ja, kroepoek halen voor morgen.
Was ik ook vergeten bij de Lidl.
Te druk in mijn hoofd.

Augurken, uitjes en piccalilly?

Jaaaa!
Boerenkool met worst.
En bovenstaande.

Moe, moe, moe.
Suits kijken en naar bed.

Hallo woensdag.
Mijn ontbijt.

En alweer bij de Lidl.
Als ik dat nou heel vaak zeg,
krijg ik dan aandelen?
Leuke aanbieding trouwens!

Maar dat heb ik nu niet nodig.
Dat ligt namelijk allang in de vriezer!

De nieuwe folder voor volgende week.

Samen lezen wij de krant.

En dan staat (met hulp van de liefste!!!)
er ineens een heerlijke maaltijd op tafel.

Nasi.
Met prei en banaan.
En atjar en satésaus.

Eén van onze stoelen mag op de foto.
Ze zitten heerlijk, zijn stevig en sterk.
Maar die bekleding!!!!
Aaaaarrrrrrgggggg....
Eens kijken wat het gaat kosten om ze te laten bekleden.

En toen kwam ik er achter dat 
we de kroepoek vergeten waren bij de nasi.

Hoi Annie Walker.

Nog een aflevering van Suits.

En de laatste van over mijn lijk.
Mooie tv.
Maar wat verdrietig toch weer.

Op donderdag is het nog donker als ik de deur uit ga.

Daar ben ik nu toch echt te groot voor.

Ik zit te wachten op de dokter.

En vertrek weer met een afspraak voor a.s. dinsdag.
En nee, wat er dan gaat gebeuren
wordt niet geplogt.

Ik heb wat korreltjes mee gekregen om te proberen.
Misschien helpt het mij van mijn klachten af.
We zullen zien.

Een lekkere salade als lunch.

En weer thuis waar deze mafkees in mijn tas kruipt.

Oh ja, natuurlijk heb ik ook nog boodschappen gehaald.


Tadaaaa...
Een broccolischotel.

Ik begon trouwens met een andere ovenschaal. 
Maar dat ging niet passen.

Na een half uur in de oven.
Aan tafel!

Het was weer heerlijk.

Bankhangen met Suits.
Er was geen energie meer over.
Tot snel.

2 opmerkingen:

MijnPlog zei

Je nasi zag er heerlijk uit.
Ga ik ook eens proberen met een banaan.
Lijkt mij wel een lekkere combi.

Waarom moest je naar de dokter?
Vrouwending?

Gerda Heek zei

Nasi met banaan is heerlijk! En ja, vrouwending. Dinsdag wisseling van de 5-jaarlijkse wacht daar binnenin. Geen zin om na 16 jaar weer ongesteld te worden. En de korreltjes voor mijn thermostaat. Die werkt namelijk al jaren niet meer... ;-)