dinsdag 16 december 2014

De 196e. Een enge afspraak, heerlijk eten en welkom thuis.

Hallo Maandag!
Wat gaat deze week ons brengen?

Laten we maar eens beginnen met opstarten.

Yoghurtje er bij en start!

Lunchtijd.

En dan sta ik vroeger dan anders in de Lidl.

Snel nog even een paar boodschappen halen.

Thuis neem ik mijn vergeten medicijnen van vanmorgen in.
En Ibuprofen voor de zekerheid.
En dan begint de voorbereiding voor de enge afspraak.

Ook dit is voorbereiding.

Nou, toe dan maar.

Nee! Ik wil niet!

Hier zitten we maar heel erg kort.
We zijn meteen aan de beurt.

En na 5 minuten rijden we al weer weg.
Onverrichter zaken.
Haar advies?
Lekker laten zitten en je merkt vanzelf wel 
als hij er uit kan worden gehaald.
Voor meer informatie kunt u mij e-mailen :)
Maar alle voorbereiding zoals wassen, knippen, scheren
was dus (alweer) voor niets.

Verder met het eten dan maar.

De zeer favoriete schotel hier in huis.
Wortels, krieltjes en knoflooktenen.
Met de heerlijke kruiden uit Curaçao.
En nu eens met de heerlijke tip van Chantall... Honing!

Nou dat gaat er wel in!
Echt lekker!

Dan gaan de liefste en ik nog even naar verdieping 3.

Alvast een welkom thuis neer zetten voor mijn ouders.
Die morgen (vandaag dus) thuis komen uit Curaçao.

En weer naar beneden.

Ik kijk nog 2 afleveringen van Op de ambulance met...
Zeer indrukwekkend!
Tot snel.

Geen opmerkingen: