zondag 7 december 2014

De 192e. Geen Sinterklaas, wel een gezellig avondje. En kerst!

Hallo vrijdag.
Bijna weekend dus.

Lunch met slalala en een avocado.

Snel nog even wat boodschappen binnen halen.

We vieren dus geen Sinterklaas.
Maar maken er wel een heerlijk avondje van.

Alleen is de tafel wel aan de kleine kant!
En ja, de duim is er ook.

Ik kijk daarna nog een aflevering van Suits.
En ga dan naar bed.

Want hier is het zaterdagmorgen.
En doe ik de afwas.
En zo.

We kregen ook nog visite.

Boodschappen doen.
Natuurlijk!

OMG!!!
Van schrik een stukje vinger in beeld.

En deze is nog erger!
En ik moet dus nog 3 weken wachten!!!

Tijd voor kerst!

Met een kerstboom.

Hier staat hij.
In een te kleine pot.
En een kat er achter.

Geen tijd verder voor de boom...
We gaan weer eten!
Er was dus nog wat over van gisteren.

We doen een rondje met het hondje.

En daarna hang ik bank op een stoel.
Met Chicago Fire.

En natuurlijk Suits!

Ik ga zijn voorbeeld volgen.
Trusten.

De volgende ochtend.

De boom is verpot.

Dat vraagt natuurlijk om ons rode monster.

Ergens halverwege stop ik er mee.

Want we gaan een broodje eten.

Niet te zien maar heel veel ballen.

Ster en hert.

Kast ook weer in het licht.

Kaarsjes aan en film kijken.
Maar dat staat niet op de foto.
The Maze Runner.

Ik bak wat spekjes met champignons.

Rasp de parmezaan.

Doe 4 eidooiers roeren met wat slagroom.

En hier een bord vol comfort food van Chantall!
En die is lekker!

Dan een Nederlandse serie.
Aangeraden door mijn lieve buuf.
Hollands Hoop.
Ik raad het u ook aan.
Als je van spanning en sensatie houdt.
En een beetje humor.
Dag weekend.
Tot volgende week.
Tot snel!


Geen opmerkingen: