woensdag 10 december 2014

De 193e. Toch nog zondagfoto's, maandag en de dokter.

Nog 3 foto's van zondag.
Ik wil ze jullie niet onthouden.
Jannes in een gekke bui.



En deze kast hangt dus aan de muur naast de computer.
Geloof me, om Jannes blijf je lachen.
Elke dag weer.

Goed, maandagmorgen.
Oh jee!
Bevroren.
Maar helaas, ik kan niet krabben.
De "liefste" heeft de sleutel in zijn jas.
En die is op zijn werk.
Heel fijn.

Fiets dus maar.
Wel lekker die kou.
Totdat ik aan kom op mijn werk.
Dan barst het zweet los.
NIET FIJN!!!

De boodschappen van vandaag.
En volgens mij is mijn lens een beetje wazig 
door het temperatuurverschil tussen buiten en binnen.

Nog steeds wazig dus.
Hoi Allerhande!

Flitsen is dus geen optie met dit ding.
Ik mag eind december verlengen...
Iemand een optie voor de perfecte telefoon?
En die niet veel kost in de maand?

We gaan weer iets lekkers eten!
Met kruiden uit CuraƧao.

Dan nog even met de auto!!! naar de winkel.
De "liefste" gaat gezellig mee.
Die heeft dus wat goed te maken, dat snapt u wel.

Nou, in de winkel is bijna niemand.
Joehoe!

Inderdaad heerlijk gegeten.
(Dit is trouwens een foto van de liefste zijn 2e bord.
Ik had het al bijna op. Dus.)

Samen nog even naar Hollands Hoop kijken.

En dan doe ik nog een aflevering Suits.

Hallo Dinsdag!
Met je maan en ijs op de auto.

Heel veel ijs.
Maar gelukkig heb ik nu wel een sleutel.

En dan ben ik al vroeg thuis.

Kan ik met daglicht eindelijk een foto maken van de boom.
Met de kleurige ballen er in.

Het is vandaag dus de dag dat ik een afspraak heb bij de dokter.
En omdat ik dat vooraf al heel erg vind voor mijzelf,
mag ik een hartig taartje eten.
Die (bytheway) zelfgemaakt veel lekkerder is!

Goed, hier zijn we dan.
En ken je dat gevoel in je buik dat je denkt...ik wil dit niet!!
Nou dat voel ik hier.
Geloof me.

De liefste doet zijn best om heel lief te zijn.
Maar helaas....

En dan ligt er ook nog een kerstbal uit de boom!

Nou, ik doe gewoon wat ik van plan was na de behandeling!
Bankhangen en tv kijken.

En de liefste kookt!

Af en toe zooooo lekker!

Suits is te leuk.
Dus ik begin aan seizoen 4.
Tot snel.

Geen opmerkingen: