woensdag 29 oktober 2014

De 175e. Een heerlijk gerecht van een medeplogger en het was ineens dinsdag.

Best aardig om de week mee te beginnen.

Een nieuw apparaat.
Ik krijg nu HOT water!

In een streepje zon.

Klaar.

Zoals gewoonlijk.

Was ook weer nodig.

Dit ga ik allemaal gebruiken.

Hij vindt dat chocolade-ding van zaterdag errug lekker.

Ik roerbak wat groente.

Leg daarbovenop pangasiusfilet.
Herkent iemand dit al?

Crème fraîche en tomaatjes er over.

Ontbijtspek...

En kaas (en nog een restje mozzarella).

Wendy-Amelie... het was heerlijk! 

Dan zoek en vind ik nog wat.

En ineens is het dinsdag.

Hallo Lidl.
Ja.
Alweer.

Hier heb ik ook wat heen gebracht.

Ik eet stiekem nog een restje van de heerlijke vis.

Kijk The Good Wife.

Zet een paar Tapas gerechten online.

Je kan ook zo in een tas gaan liggen.

Stamperdestamp.

Hutspot met een gehaktbal.

En voordat ik het in de gaten heb
is het tijd om te gaan slapen.
Maar ik ben niet verslaafd hoor!
Tot snel.

Geen opmerkingen: