maandag 20 oktober 2014

De 170e. Zaterdag en zondag. En wat was het lekker weer!

Op zaterdagmorgen spring ik op de fiets.

Want ik moet hoog nodig de kerst in huis gaan halen.
Grapje.

Ik heb kruiden nodig en die dacht ik hier even te gaan halen.
Helaas pindakaas.

Naar de markt dan maar even.
Kipdijfilet halen.
En met naast die kraam een kraam met kruiden.
Score!
Er gingen heel wat tenen knoflook door dit weekend.

Knoflook, ui, gember en rode peper.

De kip.

En dat gaat in een marinade van yoghurt en heel veel kruiden.
Later die dag bleek het toch wel erg veel yoghurt te zijn.
Daar ben ik nu dus achter.

Even een stukje rijden met de liefste.

Gezellig naar de Lidl.

En we rijden weer naar huis.
Langs de molen.

Mijn lunch voor vandaag.

Hallo lieve Kobus!

En ineens zijn we bij mijn ouders.
Even op kraamvisite.

Heel klein en schattig.

En alweer thuis.
Cashewnoten in de vijzel.

Ondertussen genieten van deze bijzonder mooie lucht.

Tadaa...
Tiki Massala.

Het was zo lekker dat ik vergeten ben om een foto te maken.
Hier zit ik uit te buiken.
Buiten... op 18 oktober!

Een borrel met 43 dan maar.
Proost!

En ineens is het zondagochtend.
En eten we dus gewoon weer buiten.

Dit is echt hoog nodig.

Nog 2 porties over.
In de vriezer dus.

"s Middag visite en een hapje met drankje.

Hier zaten champignons met knoflook in.
En ja, die waren erg lekker.

Snel nog even een foto maken voordat het op is!
Gekookte aardappel met een dressing van 
mayonaise, knoflook, citroensap en peterselie.

Gestoofde paprika met een geitenkaas vulling.

En ook nog aardappeltortilla 
die wel iets meer pit had mogen krijgen.
Ja, de visite had mazzel dus.

Binnen halen we de boel nog even overhoop.

Want morgen worden we aangesloten op het glasvezelnetwerk.

Blijkbaar kijken we ook nog naar iets
maar ik heb geen idee meer wat.
Tot snel!

Geen opmerkingen: