vrijdag 10 oktober 2014

De 164e. Jawel, weer een lijk, slowcooken en boodschappen.

Is het nu een keer afgelopen!
Ik kan me een leuker begin van de dag bedenken hoor.
Sorry Buurman.

We slikken nog steeds de pil.
Of het werkt?
Nou, het is geen wonderpil zeg maar.

Ik zet het avondeten aan voordat ik naar mijn werk ga.
Doe je best slowcooker!

Een bakje gezond vullen.

Nou, wat gaat het worden vandaag?

Boodschappen doen.

Wat een lekker beest is dit toch.

We passen op Balou.
Maar die wil niet naar binnen.

Het ziet er niet uit,
maar als jullie dit konden ruiken!

Dit was zo lekker.
En iedereen hier in huis is het daar mee eens.
Volgende week nog een keer maken en dan het recept bewaren.

Rondje met het hondje.

De zomer voorbij.

Emo-tv.

En dan weer mijn favoriet van dit moment.

Thuis voor de buis.

De volgende dag.
Hee, geen lijk!

Alweer boodschappen doen.

Echt, ik blijf bezig.

Ik draai wat ballen gehakt.

En dan eten we lekker Hollandsch.
Bloemkool.

's Avonds nog een mini-zakje chips.

Ik kijk nog een serie.
En val een beetje in slaap.

Nadat de liefste een kussen naar me gooide weer klaarwakker.
Hallo Humberto!

Iets hoogs bij de Telegraaf.
Wat ie zei is langs me heen gegaan.
Kijk die oren dan!
Tot snel.

1 opmerking:

Jelena zei

Ik zie broccoli in dat lekker geurende recept. I'm dying voor lekkere, gezonde recepten met broccoli. Recept delen? Please!