zaterdag 25 oktober 2014

De 173e. Donderdag en vrijdag. Herfst en zo.

Op donderdag zet ik de pan aan.

En is het echt herfst buiten.

's Middags gaan er nog wat champignons in de pan.
En het ruikt me toch weer lekker!

Ik ga nog even op kraamvisite.
Ze worden al best groot.

En daar gaan de spellen op de computer van m'n moeder.

Snel nog even wat boodschappen halen.

En dan met de liefste mee.
Ik ben TomTom.

Waar gaan we heen dan?
Ergens waar ze een nieuwe weg aan het maken zijn.

Een hele lange weg.

De polder door.

Hier zit ik te wachten tot de liefste
zijn loep-lamp heeft opgehaald.
En nee.
Daar heb ik geen foto van gemaakt.

Rotonde-kunst.

Alweer boodschappen?

Het ziet er niet uit
maar is verschrikkelijk lekker!

Lekker met dikke friet en een klodder mayonaise.

En dat betekend dus uitbuiken op de bank.
Met mijn nieuwe serie Suits.

Hé daar is Balou weer!

Bewaken jullie maar het huis.
Tot vanmiddag.

Nog steeds herfst.

Ondertussen worden er lootjes getrokken.
Met de computer.

Slalalalala.
Met korting.

Eén van mijn grootste ergernissen.
Mensen die iets pakken uit de winkel.
En het op een hele andere plek terug zetten.
Oh nee, ik heb toch geen boter nodig.
Sukkels.

Ik bak ui en paprika.

En ineens heb je dan 2 shoarmataarten in de oven staan.
Knap van mij toch?

De foto's worden er later op de dag niet beter op.
Toch maar een echt fototoestel gaan gebruiken?

Jammie.

Snel door de regen heen een rondje met hondje en kind.
Balou heeft trouwens in het echt 2 ogen hoor.

Wij kijken Suits.
Hij "de wielen van de bus" op de telefoon van z'n moeder.

Jannes kijkt niets.
Die is moe.
Tot snel.

Geen opmerkingen: