donderdag 23 oktober 2014

De 172e. Dinsdag en woensdag. Ik dacht al dat het niets zou worden.

De dinsdag begint met...sushi.
Oftewel een gesprek daar over.
En ik heb 's morgens vroeg al trek.
Fijn.

Het is eindelijk herfst.
Dat betekent dus laarzen aan.
Slippers uit.

Best wel bewolkt.

Buienalarm op de telefoon.

Ja, het regent.
Heel veel.

Ik doe ook nog boodschappen hoor!
Tussen de buien door.
En ze worden gekeurd door de poesjes.

Samen met Dushi een spelletje spelen.
Zoek Dushi...zoek!

Een heerlijke maaltijd op tafel.

Ik maak een foto. 
Het is zo donker dat ie flitst.

Ik vind het zonder flits er lekkerder er uit zien.

We zoeken en vinden de verdere avond.

Want hier is het woensdag.
En best wel donker nog.

Het is vandaag druk, druk, druk...
Maar dit is mijn lunch.
Was nog over van gisteren.

Toch nog even wat boodschappen doen voor morgen.

Ik zoek en vind nog wat.
Ben gewoon aan het uit testen voor m'n moeder hoor.
Dat u niet denkt dat ik verslaafd ben aan deze spellen.

Oh ja, er moet ook nog eten worden gemaakt.
Heel veel worst = Boerenkool!

Ik eet het met augurken en gefrituurde uitjes.
En als ik het in huis heb...piccalilly!
Vandaag dus niet.

Ik zoek nog een spel uit voor m'n moeder.

En maak een paar uien klein?

Wortels in stukjes?
Hallo! Ik heb net gegeten!

Ook bak ik vlees.

Ooooh... het gaat in de slowcooker!
Dat is dus het eten voor morgen.
Wat dan wel erg leuk is dat elk kind
afzonderlijk naar beneden komt om even te vragen
wat zo lekker ruikt!
Hahaha... Morgen mogen ze proeven.
Er gaat dus een prutje op van ui, wortel, tomatenpuree,
ketjap, bouillon, tijm, rozemarijn en laurierblaadjes.

Goed.
Die staat klaar en gaat morgen lekker aan.

Dan val ik midden in de film Pearl Harbour.
Heb ik die ooit gezien?
Geen idee.
Het einde ken ik in ieder geval niet.
Dus ik blijf kijken.
En het wordt veeeeeels te laat!
Maar die Hollywood mensen weten wel hoe ze het moeten brengen...
Ik jank de ogen uit m'n kop!

Hij maakt gelukkig een hoop goed.
We kijken samen.
Alhoewel...
Hij slaapt...
Ik kijk.
Tot snel.

1 opmerking:

Linnie's kaartjes zei

Wat zag alles er weer lekker uit, krijg gelijk zin n boerenkool :-) Mag ik vragen wel vind en zoek spelletje je aan het spelen bent? Ik vind dat ook altijd erg leuk.