zaterdag 18 oktober 2014

De 169e. Donderdag en vrijdag. As usual.

Op donderdag is iemand vergeten de zon aan te doen.

Na de werkdag een heleboel boodschappen doen.

Eens kijken of de kabouters vandaag werken.

Nee, helaas.
Ik mag het weer allemaal zelf doen.

Dan kook ik ineens eieren.

En er ligt ham en kaas klaar.

ASPERGES!!!

Kijk toch eens.
Het water loopt me alweer in de mond nu.

Een bord vol genot.

Eén nadeel...ik zit zo vol nu.

Uitbuiken op de bank dan maar met Jannes op schoot.

Gelukkig zijn weer heel veel series begonnen.
Scandal bijvoorbeeld.

En Grey's Anatomy.
Ik vermaak mij dus wel.

En stiekem eet ik een klein zakje chips.

Hallo vrijdag!

Een lekker ontbijtje vandaag.

De hond van mijn collega vindt mijn tas erg interessant.
Dat komt natuurlijk omdat de katten er vaak in zitten.

En daar is mijn lunch alweer.

Eindelijk 15.00 uur.
Weekend!

Alweer boodschappen?
Ja, maar met een mandje.
Dus niet veel.

De vrmibo.

Hij ging zich verstoppen.

Heerlijke pasta gegeten.

Rondje met kind en hondje.

En terwijl wij een film kijken 
gaat hij maar even achter de computer.
Tot snel!

2 opmerkingen:

Linnie's kaartjes zei

Ik kreeg gelijk zin in asperges toen ik je foto's zag, het ziet er zo lekker uit :-)

Gerda Heek zei

Inderdaad! Ik ook hoor. Heel jammer dat we nog zo lang moeten wachten nu. Geen asperges meer in de vriezer... Helaas.