dinsdag 14 oktober 2014

De 166e. Gezonde dingen, een inbraak en heerlijke chili.

Zoon 2 is net gebeld of hij vandaag kan werken.
Snel aankleden Zoon 2... moeder smeert je brood wel even!

En omdat ik natuurlijk een hele lieve moeder ben
breng ik hem ook nog even weg.
Geniet er maar van, morgen mag je weer op de fiets.

Na het werk de gebruikelijke boodschappen.

Wat een kar vol gezonde dingen.

Thuis zie ik een brief hangen in de brievenbus.
Oh wat zou dat zijn?

De bevestiging van de nieuwe afspraak voor de liefste.
En nee, dat schiet ook niet erg op.

Kijk nou!
De vorige versie van mijn fiets.
Ik vind die van mij echt wel mooier.

En in de Appie kocht ik een ei.

Buiten de winkel zie ik het nieuws op straat liggen.

Ik heb er niets van gemerkt.

Thuis fotografeer ik de ingrediƫnten van het eten van morgen.

Maar vandaag gaan er heel veel groentes in de keukenmachine.

En maak ik iets heel erg lekkers van dit.

Met hele mooie avocado's van de Lidl.
Eindelijk hebben ze daar ook "ready to eat" avocado's.

Tja, dit ziet er dus niet uit.

Maar geloof me, bij deze pan met chili is het heerlijk!
Het recept is van Chantall trouwens. 

Lekker met een aardappeltje vandaag.

Mijn bord is leeg.
Die van de liefste vult zich 3 maal.

Hij wil graag even wat aandacht.

Terwijl de rest van de familie The Walking Dead aan het kijken is,
maak ik vast het eten voor morgen.
Het recept en de rest van de foto's volgen morgen Jelena!

En dan mag ik even hangen in de bank.
Tot snel.


Geen opmerkingen: