maandag 27 oktober 2014

De 174e. Twee dagen vol met eten, chocolade en een muis.

Laten we het weekend eens beginnen met...
een gitaar!
Toch maar eens kijken of ik dit kan.

Goed, we gaan onderweg.

Heel spannend!
Boodschappen doen.

Lunch was lekker vandaag.

Alsof ik alleen was in de Appie.

Maar wat doe ik nu dan?

Dat ziet er niet gezond uit!

En dit ga ik ook gebruiken?

OMG!

Ik koop nog een bosje bloemen voor een zieke collega.

Deze komt langzaam naar beneden lopen.

Alweer boodschappen?

Aan tafel!

Het is weer heerlijk.

Jannes is moe.

Ik buik uit op de bank en met Suits.

Zou je dit nou wel doen?

Klein stukje dan.
Heerlijk!

De jongens zitten buiten bij het vuur.
Vader en moeder gaan slapen.

En de volgende ochtend even iets van dit.

En dan ook nog wat van dat.

De bananenplant mag overwinteren naast de tv.

Brunch met de liefste.

Brunch-kunst.

En ondertussen Jannes van de tafel af duwen.

We ruimen de zomer-hut op.
Nog even en het is weer een ski-hut.

Ik kook wat aardappelen in kippenbouillon.

Er gaan 6 tenen knoflook in dit gerecht.

Mayonaise, yoghurt, citroensap, knoflook en verse peterselie.

Heel simpel en, zo bleek later op de avond, superlekker!
Een opgerold plakje serranoham tussen een tomaatje.

Tomatenprutje met verse basilicum, 
Parmezaanse kaas en balsamico-crema.

Een doosje champignons met 4 tenen knoflook in plakjes.

En daar gaat dan een dressing over en verse peterselie.

Dan ziet de tafel er dus zo uit.

En het was weer lekker smullen.

Deze bracht Dushi nog even voor ons mee.
En voordat deze foto is gemaakt holde de muis nog door de kamer.
Een heftig eind van een heerlijk weekend.
Tot snel.


2 opmerkingen:

MijnPlog zei

Lekkere hapjes allemaal weer!

Cynthia zei

Ja, ik zou best wel hapjes recepten willen hebben. :)