donderdag 16 oktober 2014

De 168e. Over de helft, herfst en mijn favoriete programma.

Gatverdegatverdegatver!
En waarom wordt alleen de voorkant opgegeten?
Is dat lekkerder of?

Wat gaat het worden vandaag?

Geen vlaai.

Haha! Wel cake.

Hallo Lidl.

Heb ik alles?

En dit was de reden waarom Zoon 3 en ik buitengesloten waren.
Gelukkig kan ik goed inbreken.

Herfst in de tuin.

De varen is nog steeds heul groot.

Bloei nog maar even lekker door hoor!

Mijn schatje in de jungle.

Volgende week Italiaanse week!

En met dit...

Maak ik dit.
En de pan was weer eens helemaal leeg.

Hij zit de hele avond daar.

Ik denk dat het nog net past.

Wij kijken nog even tv en komen er achter 
dat mijn favoriete programma afgelopen is!
Wat moet ik zonder Thuis voor de buis?
Lekker gaan slapen dus.
Tot snel.

Geen opmerkingen: