woensdag 2 juli 2014

De 99e. Over mooie lucht, kaartje voor meneer Smit en een raar eind van de dag.

Dit is echt voorlopig het laatste rondje met Kobus.
En de laatste gefotografeerde plas op straat.
De auto van de buren staat weer voor hun huis.
Veilig thuis, gelukkig!

Zo zeg, dat ziet er goed uit!

Mooi hè?

Op de fiets naar het werk.

Ik lees een oproep via facebook om een kaartje te sturen.
Deze meneer wordt 3 juli 80 jaar.
En hij heeft geen familie.
Jullie mogen ook sturen hoor!

Fruitige lunch.

En thuis een lege plek.

Maar deze schatjes staan nu dus beneden.
Al snapt moeder-poes het niet zo goed.
Volgens mij denkt ze dat er nu dat er boven en beneden poesjes zijn.

Ik ga iets maken met deze ingrediënten.

En nu staat het in de oven.
Weten jullie nog niet wat het is.

Oooohhhh.... Lasagna!

En die was goed te eten!

Dan een wattsappje/telefoontje van iemand met een probleem.
Dus de liefste en ik springen in de auto.
Ships.
Er moet eerst getankt worden.

En daar staat het bedrag.
Maar dat kan je niet zien.

Langs het Veluwemeer.

En weer terug naar huis.
Met een onverwacht doodgeboren poesje bij ons.
Die gaan we in onze tuin maar even begraven.
En bij het schrijven van deze plog weet ik 
dat er vannacht niets is gebeurd verder.
Ben benieuwd wat de dag gaat brengen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: