maandag 7 juli 2014

De 102e. Over vrijdag, zaterdag en zondag.

De vrijdag begint goed.

Een ander bureau.
Mijn computer loopt een beetje vast als ik dit programma opstart.

Lunch.
Nog een beetje Grieks.

Het is warm op kantoor.
Koud water in plaats van thee.

De werkdag zit er weer op.
WEEKEND!!

Zo is de kar nog leeg.

En floep... vol.
Nou ja, dit was pas de 1e lading.

Dit is de 2e kar.
En de rest ligt in de vriezer.

Bier hebben we ook nodig voor morgen.

Geen zin om te koken.
Maar dit is ook af en toe heerlijk!

Ondertussen natuurlijk voetbal kijken.

Mmmmmm... kaassoufflé.

Ondertussen kip gekookt en die moet geplukt worden.
Want daar ga ik morgen iets lekkers mee maken.

Verse kruidenboter gemaakt.
Ook voor morgen.

En toe was het zaterdag.
De poesjes wegen al heel veel.

Ze passen bijna niet meer samen in het bakje.

Aaaahhh...

Jannes houdt de wacht.

Nog meer boodschappen.

En hier ook nog één en ander.

Nou, dat ziet er niet zo goed uit.

De laatste boodschappen voor vandaag.

Courgette grillen.

En de kip van gisteren bakken met lekkere kruiden.
Het wordt dus de couscous-salade van Chantall.
Helaas heb ik er verder geen foto's van gemaakt.
Maar hij is heeeeeeerlijk!!!!

De heb ik ook nog gemaakt.
Aardappelsalade met venkel, komkommer en kappertjes.
Ook al zo lekker.
En dit was de zaterdag.
De liefste was jarig en dus veel visite en een heerlijke barbecue.
Maar...geen foto's.
Nee ook niet van de tv die buiten stond en 
waar we 's avonds met z'n allen hebben gekeken naar het voetbal.
Maar oei wat was het spannend en gezellig!

Zo'n zaterdag resulteert in een zondag 
waar ik alleen heb gekeken naar de poesjes.


Schattig!




En hier zit ik ongeveer de hele dag.
Bijkomen van een heerlijk maar best wel druk weekend.
Tot morgen!

Geen opmerkingen: