donderdag 10 juli 2014

De 105e. Over pakjes, cadeautjes en penalty's.

Het regent.
En mijn auto staat daar.
Shit.

Ontbijten tijdens het werk.

En toen wilde de computer niet meer.
Storing in de server.

Lunchen dan maar met aardappelsalade.

Thuis gekomen een pakketje!
Deze is voor de liefste.
Hier zit zijn verjaardagscadeau in.
Maar hij is nog niet thuis dus het blijft nog even een verrassing.

En zij bekijkt het vanaf een hoogte.
En nee, dit mag niet.

Ik heb ook een pakketje.
De inhoud was dit.
Alles mag blijven.

Ik doe nog wat boodschappen en lever 12 lege flessen in.
Dat ruimt lekker op.

Tja, dit is dus het cadeau.
Nou zeg... Mooi!
Een bandschuurmachine.
De liefste is er in ieder geval erg blij mee.

Ik ga maar weer eens koken uit een pakje.

Kan ik gelijk nog wat restjes wegwerken uit de koelkast.

In plaats van allemaal aparte rolletjes te maken
doe ik het op de lasagne-manier.

Nou, dat gaat prima!

En het is me toch lekker.
En op nu.

Samenvatting van de tour kijken.
Geweldige winnaar vandaag!

Dit blijft leuk om naar te kijken.
Morgen zijn ze al weer 3 weken.

En dan is het tijd voor voetbal.

Zij vinden er geen reet aan.

Ik blijf het spannend vinden.

Tot de penalty's.
Toen was ik er ook klaar mee.
Tot snel.

Geen opmerkingen: