donderdag 17 juli 2014

De 110e. Over een aanbieding, ontsnapping en tomatenprutje.


We beginnen de dag zoals gewoonlijk met heet water.

En fruit als ontbijt.

Het nieuws is niet leuk.
De onderwereld komt boven op CuraƧao.

Ontbijt
Lunch.

Mijn vader komt een tas brood brengen.
En dat ruikt toch lekker!

Dat brood zorgt er voor dat ik toch nog wat boodschappen ga doen.

En ook nog even naar de Appie.
Hee!
Leuke aanbieding.

Mijn gisteren bestelde pipetjes zijn vandaag netjes binnen gekomen.

En toen gebeurde er dit...

Kijk eens wat ik kan!

Daar wil ik naar toe.

Oeps....
Wel hoog hoor!

Whaaaa....

Beneden!

Nog maar even een courgette geslacht.
En soep van gemaakt.

Lekker!

En dan dit op een stokbroodje 
(even roosteren onder de grill en daarna insmeren met een teentje knoflook)

Om je vingers bij op te eten.
Zo lekker.

De temperatuur zakt gelukkig weer iets.

Gelukkig waren de kaasjes toen alweer opgeruimd.

Nog even hier naar gekeken.

Een compilatie van een oud seizoen.
Maar jee, wat goed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: