maandag 14 juli 2014

De 107e. Over vrijdag, zaterdag en zondag.

Op vrijdag schiet ik in de lach als ik de post krijg.
Die brief heb ik toch echt gisteren of eergisteren in de brievenbus gedaan.
Maar hij blijft terug komen.
Ik heb nu zelf maar even de plaatsnaam 
iets duidelijker aangegeven.
Ik ben benieuwd of we hem nog een keer gaan krijgen.

Het is warm.
En geen airco.
Dus veel water drinken.

Oh ja, ontbijt was ook lekker.
En op.

Mijn lievelingslunch.

Het is 15.00 uur.
Klaar.

Samen met de liefste de weekboodschappen gedaan.
Hebben we morgen tijd voor andere dingen.

Het is heel erg warm.
Dus deze gaat er prima in.

Aan tafel!

Heerlijke pasta met rucola.

Met dit mannetje nog even naar de Aceetion.

Daar dus.

Balou met een kattentunnel op zijn hoofd.

En het is alweer zaterdag.
Tussen 09.00 en 11.00 uur 25% korting bij de Praxis.
2 nieuwe binnendeuren besteld.
Voor de prijs van 1.

Kattenbrokjes halen bij de Welkoop.

En daar staat ie.
Niet de bedoeling maar wel gekocht.

Lunch in de tuin.

Het blijft warm.
Hij zit lekker in het badje.

En deze moet dus in elkaar.

Wat een lief bloemetje!

Wassen doen we ook veel vandaag.
Maar niet te lang boven blijven.
Daar is het nog warmer!

Verder in de tuin.
Deze komt bij de buren vandaan.

Het zaaigoed begint ook te bloeien.

En deze klimplantjes doen ook hun best.

Aan tafel bij de buren.
Jamjamjam...

Heerlijk gegeten.

Een potje jeu de boules.
Buurman en Buurman.
Samen met Kobus

En daar hebben we de zondag alweer.
Ik voel me ongeveer net zoals deze poepies.

Dus we kijken maar een beetje tv.

Maken nog wat stapeltjes.

Eten zeer verantwoord.

Liggen in een deuk als zij even buiten mogen spelen.

Ze zijn best nieuwsgierig maar ook overal bang voor.

De merels gaan helemaal uit hun dak.
De jonge merels zijn het nest uit maar kunnen nog niets.
En omdat hij daar ligt gaan ze de hele middag al tekeer.
Hij is natuurlijk ook heel erg eng.

We kijken nog naar een paar afleveringen van een serie.

En zien deze wedstrijd niet af.
Ik val in slaap.
Tot snel.


Geen opmerkingen: