donderdag 24 juli 2014

De 115e. Over respect. Zo kan het dus ook.

Als ik naar mijn werk vertrek zie ik gelukkig meerdere vlaggen.
De eerste brok probeer ik weg te slikken.

Tijdens het ontbijt zie ik beelden van het vertrek uit Oekraïne.
De brok in mijn keel wordt groter.

Lunch is cracker met kruidentuintje.
Ik probeer niet naar het nieuws te kijken.
Dat lukt niet.

Goed, over tot de orde van de dag.
Boodschappen.

Ik heb het warm en benauwd dus ik ren door de winkel.
Maar het is weer gelukt.

Thuis zie ik dat er goed gebruik wordt gemaakt van de bak.
Het wordt tijd voor een grotere.

En dan toch weer het nieuws.

Jannes trekt zich niets aan van het nieuws.
Ik wou dat ik dat ook kon.
Maar wat was dit indrukwekkend.
Heel veel respect.

Zoon 2 is vandaag wezen vissen met 2 vrienden.
Resultaat 6 verse forellen.
Nou, die gaan dus op de barbecue.

Heerlijk!

Na het eten zitten we nog even lekker buiten.
Onder deze mooie boom.
Een mooie berk van minstens 32 jaar oud.
Maar de buren vinden de zaadjes vies.
En gaan de woningstichting inschakelen.
Ze doen maar.
Tot snel.

Geen opmerkingen: