woensdag 16 juli 2014

De 109e. Over courgettes, soep en de kleintjes.

Op mijn werk krijg ik 2 zeer grote courgettes.
De buurman van mijn collega kan het dus wel.
Of daar wonen meer bijen.

Ik eet een banaan en mijn ontbijt was toen dus al op.
Speciaal voor jullie nog even uit de tas gehaald voor een foto.

Nou dat ziet er ook niet gezellig uit!
En ik ben nog wel op de fiets.

Ik doe nog wat boodschappen.

En deze bestel ik via internet.
Veel goedkoper dan bij de dierenarts.

Het gaat nog even serieus regenen ook.

Wat ga ik maken?

Veel courgette snijden.

En het resultaat is heerlijke courgettesoep.
Maar die ga ik invriezen voor een andere keer.
En dan lekker opeten met een beetje gorgonzola er in.

Het avondeten is een Mexicaanse wrap.
En morgen weer want we hebben nog veel over.

De liefste is al heel ver met zijn spelletje.
Ik snap er niets van.

Moe.
Dus op de bank oude afleveringen van Greys Anatomy kijken.

En lachen om de kunsten van de kleintjes.

Die het buiten de doos erg leuk gaan vinden.

Alleen moeders snapt er niets van.
Tot snel!

Geen opmerkingen: