vrijdag 25 juli 2014

De 116e. Over de poezen, boodschappen en nog meer poezen.

De dag begint met de poesjes eten geven.

Ja, deze ook.
Maar nummer 4 wil nog niets weten van echt eten.

Met een beetje kattenmelk gemixt vind ze het wel lekker.

En dat was de werkdag.
Geen enkele foto gemaakt blijkbaar tot deze.

Ik ben blij om te zien dat de taken door 
Zoon 2 en Zoon 3 goed zijn uitgevoerd.

Ik ga nog even langs de Aa-cee-tion.

En de Appie en Eko Plaza.

En dit had ik al in huis.

En floep.
Avondeten.

Jannes speelt met de kittenspeeltjes.
Smelt....
En ik zie mijn tenen!

Kijk toch wat een schatje.

Ze gaan steeds beter met elkaar overweg.

Het is een grote kattenbende hier op het kleed.

En dit is het vooruitzicht van onze vakantie.
Helaas.

Dus boek ik via vakantieveilingen een nachtje naar Utrecht!
Dat worden vast 2 hele leuke dagen.
Kan ik eindelijk de mooie deuren van Nelleke in het echt bewonderen.

De verdere avond kijk ik naar Unforgettable.

Terwijl zij moeders leegzuigen.

Behalve deze. 
Die zit gezellig naast mij te spelen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: