donderdag 3 juli 2014

De 100e. Over een speciale dag, lievelingseten en poesjes.

Goedemorgen poesjes.
Het is een speciale dag vandaag!

En dat is niet omdat ik alweer op de fiets naar mijn werk ga.

Het ontbijt is ook niet speciaal.

Fruit als lunch ook niet echt.

Dat lijken wel de ingrediƫnten voor mijn lievelingseten!

Doe je de deur open zie je dit.
Heel veel dure grote auto's.
Maar dat heeft niets te maken met het speciale van deze dag.

Ja, volgens mij staat dit allemaal op dat lijstje van net.

Dat ik boodschappen doe op de fiets is wel een beetje speciaal.
Maar niet waar het vandaag over gaat.

Ze zitten er echt.
Konijntjes.
Alleen nu even niet.

Thuis even op de bank.
24Kitchen kijken.

Hoi Jamie.

En dan maak ik dit.

Ik snij dat.

Maak dit ook.

Kook dat.

Bak deze.

Maak deze open.

Bouwen op het bord.

Dan ziet mijn lievelingseten er ongeveer zo uit.

Gefeliciteerd Ploggert!
Met de 100e.

Even bij de poesjes kijken.

Zo lief.

Het is nu niet alleen maar eten/slapen.

Er komt een beetje leven in.

Even knuffelen met mama.

En eten.
Die pootjes...

Nog even wat boodschappen halen.
Leuke aanbieding.

En een rondje met het hondje de liefste.
Tot snel.


Geen opmerkingen: