woensdag 25 juni 2014

De 94e. Over maden, een plas en het laatste zakje.

Goedemorgen poesjes!

En lunch op kantoor.
Dat is snel.

Boodschappen.
En een post-it boodschappenbriefje.

Snel naar huis want het gaat regenen zegt mijn buienalarm-app.

Meer dan een paar druppels was het niet.
Even de aardbeienoogst binnen halen.

Deze bak moest even open.
Wat te doen tegen die smerige maden?

De courgettes komen er aan.

En de tomaatjes ook!

Nog even groeien en dan gaan deze in een appeltaart.

Beetje veel kruiden.

Oh gelukkig.
Ik heb toch ontbijt gehad vanmorgen.

Hij wil spelen.

Maar Jannes niet.

En als ik hier ga staan dan?

Mijn laatste zakje salade-dressing.
En die is hier dus nergens te koop!
Liefste!
We moeten weer een dagje naar Duitsland!

Spaghetti.

Met sla dus.

Zij zijn erg blij.

Zie maar.
En nee, dit is niet het Oranje van Nederland.

Hij is niet blij.

Een plas op de straat!

It wasn't me.
:)
Tot snel.

Geen opmerkingen: