donderdag 12 juni 2014

De 85e. Over een nieuw rood zuigmonster, struik verplaatsing en asperges.

Vandaag begint om 04.45 uur.
Dat is in ieder geval een uur later dan gisteren.

Toen ik op dit knopje ging drukken had ik mijn ontbijt al op.

Het is mooi weer buiten.

Gelukkig zei niemand er wat van.

Tussen de middag bouw ik een salade.

En na het werk ga ik langs hier.
Maar waarom dan? 

Alweer boodschappen? 
Ja, gisteren kattenvoer vergeten en daarom gelijk maar eten voor morgen gehaald.

En dit heb ik dus net opgehaald.
Het is...

Een knalrode nieuwe stofzuiger!
Blij mee.

Gehaktballen maken.

2 Kilo asperges schillen.
En niet eens opeten!
In de vriezer er mee en later er iets lekkers mee maken.

Ondertussen worden er buiten grote struiken verplaatst.

Hier komen ze te staan waar ooit een boom om is gewaaid met een storm.

Hij doet weer zijn ding en weet gelukkig niet wat hem morgen te wachten staat. 

Nog een verplaatsing.
Schuiven over de planken.
Heel slim bedacht.

Ik doe ook mijn ding.

Ze staan.
En meteen is er weer schaduw in de zitkuil er achter.
Goed bezig liefste en Zoon 2!

Hollandse pot.
Bloemkool, aardappelen en een gehaktbal.

Mijn grote vriend komt ook nog even langs om te knuffelen.
Hij wil alleen niet op de foto vandaag.
Tot snel!

Geen opmerkingen: