zondag 1 juni 2014

De 77e. Over zaterdag en zondag. En wat was ik goed bezig!

Het ontbijt op zaterdag.
Voor het eerst met sojamelk.
En dat bevalt goed.
En is een stuk goedkoper!

Kijk Wendy-Amelie! 
Hier staan ze ook.

Ik stort mijzelf op een bank.
En laat de liefste zijn ding doen in deze winkel.

Nog even naar de kringloopwinkel er naast.
Jammer.
Ik had zo 3 dingen mee willen nemen.
Als ze er niet de hoofdprijs voor hadden gevraagd.

Boodschappen gedaan.
En mijn tenen.

Kijk, ik kan het ook...

Stapeltjes maken!

Lunch.
Ja, fout.
Wel lekker.

Truus is ook goed bezig geweest.
Maar waar zijn die kinderen als Truus weer leeg moet?

Het eten voor morgen uit de vriezer gehaald.

Hier ben ik vandaag veel te vinden.
De bovenste verdieping van ons huis.
En veel was.
En stapeltjes!

En onze kapotte wasmanden.
Die trouwens aardig leeg beginnen te raken.
Goed bezig!

Hangen en drogen.

Met dit apparaat onthaar ik een oerwoud.

En dan krijg je rood gestippelde benen.
Komt niet echt over op deze foto.

De vervelendste klus van de dag.
Frituurpan schoonmaken.

Marloes Dokman!
Ik heb je tip gevonden.
Die gaat mee op vakantie volgende week.

En schoon.
Wederom goed bezig!

Dit was iets minder goed.
Maar wel lekker!

En dit ook.

Jannes was vervelend.

En gevaarlijk!
Hij zet z'n nagels in mijn arm als ik te dicht bij kom.

Ik kijk nog wat Chicago PD en val bijna in slaap 
achter voor de computer om 22.30 uur.
Slapen dus.

Op zondag ben ik dus hier mee bezig.
Kleding uitzoeken voor komende week.
Ik erger me rot aan de overvolle kasten.

Dit moet ook allemaal mee.

De liefste is ook aan het sorteren.
Visspullen.
Ja, moet ook mee.

Ha, maar ik kijk ook de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy.

En eet ondertussen ontbijt/lunch.

De eerste 2 zakken zooi uit mijn kast staan beneden.
Te klein, te oud, ga ik nooit meer inpassen.
Alweer goed bezig!

Een borrel in de zon.
Zeer verdiend!


En daar hangt ook schone was.
Ik ruim ook nog 2 lades op.
Veel sokken met gaten en te klein ondergoed.
Weg ermee.
Ruimte maken.
Heel goed bezig!

Avondeten uit de vriezer.
Pindasoep.
Heerlijk.
En meer ruimte in de vriezer.
Ik denk dat ik vaker een paar dagen vrij moet nemen.
Dat ruimt tenminste op!
Morgen op vakantie naar Friesland.
Fijn plogmateriaal denk ik.
Tot snel.

1 opmerking: