maandag 16 juni 2014

De 87e. Over vrijdag, zaterdag en zondag.

Hij eet weer dus dan is alles goed.

Zij maakt er een zooitje van.
En is nog steeds dik.

Ik eet ook.
Ontbijt.

En lunch.
En heel veel bonnetjes en kasstaten boeken.

Boodschappen doen en chips voor vanavond.

Hij eet ook chips.
En is al helemaal klaar voor de wedstrijd.

Ik denk dat deze chinese kool erg lekker is.
Of eigenlijk was.

Deze kleuren rood maar zijn nog erg zuur.

Veel borden.

En veel mensen en eten.

En deze geweldige goal van Van Persie.
En daarna nog een heerlijke 2e helft.

Verder geen foto's dus meer.
Want hier is het zaterdag.
Even kippedijen halen.

Ik neem de superzaterdagaanbieding niet mee vandaag.

Wel heel veel andere dingen.

Ik zet ook alvast een gezonde kippensoep op voor morgen.

Ho eens even!
Doe eens even weg gaan wolken.

Dan maar even een eitje bakken.

En nog even schommelen.

Erg mooi maar nu dood.

Ik ga eieren halen en kom thuis met sushi?

Weer veel borden.

En lekker eten.
Een broodje hamburger feestje omdat mijn ouders 46 jaar  getrouwd zijn.

Kijk, dit is zo'n broodje.
En nee, die is niet van mij.

Dit is mijn bord.
Ik had weer eens haast.

Dat was blijkbaar de zaterdag want deze foto is van zondag.
Ons bed ligt inderdaad erg lekker.

Geen idee wat ik hier aan het kijken ben.
Iets met goud of zo...

Hup, even wat gaan doen!
Stofzuigen.
Hij doet het prima.

Spiegel ook weer schoon.

Lunch.
Een soort van tosti.

De kip van het bot halen.

Ooh, dat ziet er nu al lekker uit.

Deze finalewedstrijd ging niet zo goed voor Oranje.
Maar verder dan de uitslag heb ik niet gekeken.

Na veel wassen en poetsen even relaxen.
Met sushi.

En later op de avond een lekkere soep.
Met ei en ui.
En een broodje.

En na het rondje met het hondje ons bed in.
Het was een druk maar gezellig weekend.
Tot snel!

3 opmerkingen:

KHUSH zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liess zei

Prachtige vloer hebben jullie!

Gerda Heek zei

Dank je wel, maar op de foto lijkt ie mooier dan in het echt hoor! Het is oud grenen met een hoop kieren en gaten!