woensdag 25 november 2015

De 343e. Over verf, snert en teksten.

Ik had u een lange vermoeiende nacht beloofd.
Maar dat was dus gewoon de storm die tegen het raam ging beuken.
Dus vanaf 03.30 uur ongeveer wakker gelegen.
Met de liefste die gewoon weer ging liggen snurken.
Tja, dat is dan dus zo ontzettend irritant.
Maar goed...
Woensdag dus.

De eerste (whattsapp) foto van de dag.
Ze kijkt zo lekker ondeugend!

Ik print iets uit voor vanmiddag.

Ondertussen in huis....
een vage foto van iets wat in de verf staat.

En een raam in de verf.

Ik loop 's middags in een Lidl die aan het verbouwen is.
En dus geen spullen heeft om te verkopen.
Handig.

Hier haal ik iets op.

Even wachten...

Nou wat mooi!
Niet voor ons.
Voor Zoon 1.

Nog wat boodschappen halen daar.

En dan ineens nasi.
Knap hè?

Het raam is nog niet droog.
En de poezen vinden het open raam helemaal geweldig.
Zou dit helpen?
Nee dus.

Ik schil blijkbaar nog wat.
Volgens mij peren.

Maar dit zijn geen peren.
Spliterwten, speklappen en hamlappen.

Wat groente er boven op.

En nog meer groente en een laurierblad.
Doe je best koekert!
Maak er lekkere snert van.

Zie je wel!
Stoofpeertjes.

De volgende dag.

Dat ziet er goed uit.
Het blauwe dan,
De wind zie je niet.

En natuurlijk na het werk de boodschappen.
Donderdag dus foute boodschappen.

Thuis maak ik even een nieuwe nasi-mix.

En die kruiden gaan door de kipgehakt.
Lekkere ballen voor morgen.

Het eten is vandaag ook niet verkeerd.
De kippedijen uit de oven zijn verrukkelijk!

Niet dezelfde foto als vanmorgen hoor.
Gewoon nog een pan vol in de koekert.

Ik ben nog niet klaar met bakken vandaag.
Dit is peterselie en bieslook.
Voor door een hartige taart.

Die er dus na het bakken zo uit ziet...
En lekker ruiken dat die doet!
Een paddenstoelen/boursin taart.

Blijkbaar kun je vandaag dus al de nieuwe albums downloaden.
Van Adele en Marco.

En dan doe ik even iets wat ik vroeger altijd moest doen...

Teksten uitschrijven.
Het was ooit mijn hobby.
Had ik nog een dag gewacht,
dan had iemand anders het al gedaan.
Maar dat wist ik dus de volgende dag pas.
Tot snel.


Geen opmerkingen: