maandag 2 november 2015

De 334e. Over het project, snert en ballen.

Woensdag begint best mooi.

En na het werk vul ik de auto met eten.
Hij piepte weer.

Die satéstoof ruikt zo verschrikkelijk lekker
dat ik mij moet inhouden om niet alvast te gaan eten
als ik thuiskom.

Ik doe er nog wat gekookte bonen door.

Dit is echt een blijver!
Om je vingers bij op te eten.

Er is weer een nieuwe aflevering van Dowton Abbey.

En ik zet de kippendijen alvast in een marinade.

De volgende dag stel ik de pan in.

En ik loop naar buiten.
Om vervolgens zonder sleutel bij de auto te staan.

Dus weer naar binnen,
sleutel pakken en dat werkt dus veel beter.

Het lijkt nu net of ik meteen boodschappen ben gaan doen.
Maar dat is dus niet zo.

De liefste gaat verder met het project.


Dit gaat het ongeveer worden straks.

En alweer een succesrecept uit de koekert.
Ook deze cashewnoten-kip willen ze vaker eten.

Ik kijk nog een aflevering van Ik vertrek.

En zet tijdens het kijken ....

Een grote pan met snert aan.
Die mag de hele nacht pruttelen.

Nog wat kipgehakt-ballen draaien 
en bakken voor morgen
en dan snel naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: