dinsdag 10 november 2015

De 338e. Over veel eten in het weekend.

Op vrijdag is dit zoals elke dag mijn uitzicht.

Maar dit beeld blijft leuk!
Weekend.
Joehoe.

Thuis zet ik de hapjes klaar.

Ondertussen geef ik ook nog de meterstanden door.

De fudge mag ook in stukjes.

Tadaaaa....
Welkom bij de vrmibo.

We genieten van de gezellige warme lampen.

En er is er één die de broek aan heeft.

Geeft niet hoor schatje.
Gaat wel weer over.

Hij denkt dat ie een Alien is.

De visite is weer naar huis
dus ik kijk naar Hello Goodbye.

Ik hou er wel van.
Snik.

En de rest van de avond drink ik wijn
en vreet ik zoute pinda's.
Foei!
Naar bed.

Zoals u ziet kan ik goed luisteren naar mezelf.
Want hier is het zaterdag.
En heel veel boodschappen.

En slecht weer.

Nou wat zouden wij vanavond nou gaan eten?

Precies.
Mosselen.

En stoofpeertjes.

De salade was best te eten.

En dan mogen mijn 2 koekers aan het werk,

Soms is dat dus gewoon handig.

Door de ruiten kan ook weer gekeken worden.

En deze machine is echt goud waard!

En dan heel veel eten en gezelligheid.
En wijn.

En mosselen met gorgonzolasaus.

Goed.
Dit is dus zondagochtend.
En dit sappie gaat er wel in.

De mini-babapo's smaken prima.

En de kaasjes van vrijdag
moeten natuurlijk ook nog op.

Ik eet niet snel wat zoets maar deze stoofpeertjes 
met ijs is toch wel een erg lekker toetje.

Ik stuur nog een foto van een brief naar Zoon 1.
Jannes wilde ook op de foto.
Tot snel.

Geen opmerkingen: