dinsdag 10 november 2015

De 337e. Over iets nieuws, een dichte deur en roti.

Op woensdag zie ik iets leuks voor de liefste bij de Lidl.
Maar dat is volgende week pas te koop.

Gelukkig hebben we nog wat soep over van gisteren.

Na het werk ga ik even langs de poelier.

En de bedoeling was ook even langs de toko.
Maar die is dicht.
Nou heb ik geen roti voor morgen!

Maar gelukkig hebben we ook nog een Appie.

Hé jij hier?

Wat eten we vandaag?

Een heerlijk patatje stoofvlees.
Mmmmmm....

En als de visite weg is gaan we gewoon weer door.
Het eten voor morgen voor snijden.

We moeten natuurlijk wel bezig blijven.

En ondertussen Ik vertrek terug kijken.
En daar is He-man weer.
Die leeft dus nog.

Downton Abbey zien we ook weer.

De volgende dag 
in de pot de kip massala.
En nu lekker koeken!

Ik haal alvast wat foute boodschappen voor morgen.

Hier ga ik ook nog naar binnen.

En thuis ruikt het heerlijk bij binnenkomst.
En het is goed gelukt ook nog!
Vooral de aardappelen.
Ik was bang dat die tot moes zouden koeken.

Nog even snel wat kip in de marinade zetten voor morgen.

Gekookte eitjes bakken?
Ik had het nog nooit eerder gedaan.

En dan de kip massala opeten met een plaat roti.
Manomanoman...
Heerlijk!

Ik buik uit met het kijken naar de serie Ballers.

En maak voor dat ik ga slapen nog even wat fudge voor morgen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: