maandag 2 november 2015

De 332e. Over het weekend maar dan van een week geleden.

Dit was vrijdag.
Maar dan van meer dan een week geleden.

Nicht gaat ook aan de slowcooker.

En daar is het al weer de vrmibo.
Mmmm.... lekkere toastjes!

En warme kippenpootjes.

Zij is er ook bij.

Op zaterdag lopen er rare figuren op de markt.

En ik koop ook iets raars.
Kippenlevers.

Ja,bedankt.
Fijn om er weer te zijn.

Hoe het kwam weet ik niet meer
maar ineens besef ik dat er bij mijn keukenmachine
ook een sapcentrifuge zit.
Nog nooit gebruikt!

Dus ik fabriceer meteen een paar lekkere sapjes.
Echt lekker!

Dit ziet er toch best wel vreemd uit.
Ik ga een paté maken.

In de slowcooker dus.

Terwijl de paté paté aan het worden is
gaan de liefste en ik onderweg.

Hej!

Kerst bij de Ikea.
We hebben niet veel gekocht maar vooral gekeken.

De paté is klaar om op te stijven in de koelkast.

En 's avonds luister ik het nieuwe liedje van Adele.
Ik hou er van.

Zondag begint met een sappie.

En ik ga dan eindelijk eens mijn kruidenpotjes benoemen.


Dit staat nog niet zoals ik het eigenlijk wil.
Mijn eigen kruiden afdeling thuis.

De paté is te grof
maar de smaak is lekker!

En er zijn ook nog kaasjes
dus omkomen van de honger gaat niet gebeuren vandaag.

Nou Jannes vindt het wel heul erg lekker ruiken.

Wrapjes hadden we ook nog.

En de laatste 2 met zalm worden stiekem bekeken.

Wij kijken nog een serie
en gaan dan lekker naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: