vrijdag 13 november 2015

De 340e. Over wokken, marineren en witte chocolade fudge.

Op woensdag vanuit het werk gelijk weer boodschappen.
Ooit komt er een dag...

Thuis zet ik de kip in een marinade van yoghurt en Tandoori-kruiden.

Ik bak gelijk al wat uien en knoflook voor
en die mogen met heel veel tomaten in de koekert.
Ik weet namelijk zeker dat ik dit vanavond echt niet meer leuk ga vinden.

Want we gaan heerlijk uit eten!
Moeders is vandaag jarig en dat vieren we met wokken.
Joehoe.

Nou meer gaat er echt niet in hoor!
Pffffff....

Het was weer een zeer gezellige avond
met ook nog een onverwacht en zeer uitgebreid verhaal van Zoon 3.
Over de toiletten.
Tranen van het lachen gelachen.

Als we weer thuis zitten vol te zijn zie ik dat het sneeuwt.
Gelukkig alleen nog maar op mijn telefoon.

Proost mam!
Op de volgende 66.

Ik kijk nog een aflevering van ik vertrek.

En gelukkig doet deze het ook weer normaal.

Na het kijken van deze heren De Groot bij DWDD ga ik lekker slapen.

Want hier is het donderdag.
En de kip mag bij het tomatenprutje.
Het ruikt nu al lekker!

Er is er alweer één jarig.
Klein stukje dan.
Ik zit nog vol van gisteren.

Hier moest ik toch echt wel even om lachen.

Foute boodschappen op donderdag.

En wat gaat hier nou weer gebeuren?
Oreo's en marshmallows?

Aahaa... een witte chocolade fudge.

Het ziet er niet uit maar smaakt des te beter.

Fotograferen met dit licht blijft moeilijk.
Maar geloof me, het was echt lekker.

Na het eten nog even een aflevering van Downton Abbey.

En ik bak alvast iets voor morgen voor.
Het wordt alleen niet zoals ik het had verwacht.
Maakt niet uit, als het maar smaakt.

Ik zet een plog online en duik lekker op tijd m'n bed is.
Morgen vrijdag.
Fijn.
Tot snel!

Geen opmerkingen: