donderdag 5 november 2015

De 335e. Over snert, het project en loempia's.

Op vrijdag worden we wakker met de geur van snert!
Heerlijk.

Ik lunch met een salade.

Hallo hond.
Wil jij ook salade?

En ja hoor....
het is weer weekend!

Nog snel even wat boodschappen halen daar.

Want thuis wacht de vrmibo.
Oh nee... die zet ik zelf klaar natuurlijk.

Heerlijke ballen met een echte knoflooksaus.

Gezellig of niet dan Chica?
Oh, ze valt in slaap.

De volgende dag kijken Jannes en ik naar de blaadjes.

En is het weer de hoogste tijd voor een lekker sapje.

Vandaag is het een oranje.

En dan doe ik het gewoon!
Wij gaan op 3 maart naar de laatste van Marco!
JOEHOE!!!

Een nieuw zuigmonster?
Jazeker.
Voor Zoon 1.

De liefste en ik lopen nog even door de Aceetion.

En we eten ook nog een heerlijke salade.

Ik bak alvast kip en zo.
Voor morgen.

En in het heerlijke zonnetje buiten
drinken we een lekker wijntje.

Het leukste klusje van de dag;
de frituurpan schoonmaken.
Wel een beetje wazig.

De snert is goed dik!
Opwarmen graag.

Allemaal aan tafel!

Oh wat is dit toch vreselijk lekker.

Er lopen hier rare figuren rond in huis.

En terwijl ik naar Scandal kijk...

Komen er nog meer rare figuren bij!
Fijne avond jullie!

Hier is de nacht alweer voorbij.
Samen met de liefste ontbijten.
De rest van het huishouden slaapt nog.
De nachtbrakers...

En dan is het project af en klaar.
Op het dimmertje op het eind na dan.

Ik ben hier dus zo ontzettend blij mee!

Ja, dat is waar ook.
Ik had nog iets gemaakt om vandaag te maken.

We gaan loempiaatjes draaien.

Tadaaaaa....
40.

En die smaken zo verrukkelijk!

Daarna is er gelukkig nog wel ruimte
voor de pizza die ik maak.

Het ziet er niet uit
maar het was erg lekker.

We kijken nog iets.

En met nog één blik op de mooie, nieuwe,
zelfgemaakte met tak uit eigen tuin,
geweldige lamp zeg ik 
tot snel.

Geen opmerkingen: