vrijdag 26 juni 2015

De 276e. Over de afspraak, pillen en poezen.

Hallo zomer!
Waar ben je mee bezig?

Gezond lunchen.

En dan is het tijd voor de afspraak.
En mijn lieve huisarts is het volledig met mij eens.
Ik krijg in ieder geval voor nu een half jaartje rust.
Aan de hormoon-pillen dus.

Ik kan natuurlijk niet nog jaren in de auto van Zoon 1
blijven zitten met de airconditioning aan.

Het duurt ongeveer een uur voor ik de nieuwe pillen kan ophalen.
Dus dan lees ik maar even de krant.
Proefabonnement.
Geen blijvertje.

Vol verwachting loop ik hier naar binnen...
maar helaas. 
Niet op voorraad, morgen terug.

Gelukkig heb ik heerlijk eten gemaakt.

Pangasius met spek!

En de rosé van de Deen is ook best lekker.

Dan kijk ik weer eens naar seizoen 1 van Downton Abbey.

Hij probeert ondertussen de kattenpaal in beslag te nemen.

En gaat dus heel opdringerig naast haar zitten.

Blijkbaar werkt dat.

De donderdag snapt tenminste hoe we willen beginnen.

Mijn tussendoortje.

En nog wat vis tussen de middag.

En dan eindelijk heb ik de pillen in huis.
Ik ben erg benieuwd.

Heb je het warm Jannes?

Zij is ook al zo sloom.

Ik download nog wat.

Ze vinden elkaar wel lief hoor!
En dit was tevens de laatste foto van de dag.
De spaghetti en salade waren heerlijk.
Neem dat maar van mij aan.
Tot snel!




Geen opmerkingen: