maandag 8 juni 2015

De 268e. Over feest, barbecue en afscheid.

Op vrijdag is het feest.
23 Jaar geleden ben ik moeder geworden van Zoon 1.
Voorlopig zit ik nog binnen.
En dat is eigenlijk niet eens heel erg met de hitte buiten.

Maar dan is het zo ver...
15.00 uur.
Woepwoep.

Ik word opgehaald door de jarige job.
En samen halen we nog even snel wat boodschappen.

Dan ineens staat alles voor de barbecue zomaar klaar.
Echt, ik kan toveren!

Maar ojee...
Donkere wolken en heel veel wind.

Binnen de kortste tijd ooit staat alles in de ski-hut.
Roets roets...

En toen lag er zomaar ineens een klein meisje op mij te slapen.
Zulke verjaardagsvisite wil ik altijd wel!

Echt zo ontzettend schattig.

Maar het was nog lang gezellig en zo.
En hier is het zaterdag.
Mooi weer weer.

Hallo Aceetion!

Bij thuiskomst een pakje.
En deze lege zakjes.

Daar zat dus dit in.
En dit mag allemaal blijven!

Dit stapeltje gaat weer terug.

Boodschappen.
Het zou ook eens niet.

Daarna natuurlijk nog even barbecueën.
Er was nog wel wat over namelijk.
:-)

Even uitbuiken op de loungebank.
Maar door het feest bij de (Turkse) buren
ga ik toch maar binnen.
En ik klaag niet!
Gisteren konden wij er ook wat van.

Binnen in ieder geval minder last van de pollen.

En toen zaten we ineens bij de andere buren een wijntje te drinken.
En een kaasje te eten.
En dit zijn de vingers van de buuf!
Hoi Fen.

En dit schatje is er natuurlijk ook.
Hoi Toos.

Goed, ondertussen is het al zondag.
Brunchen in de tuin.

Jamjamjam.
En een ei hoort er ook bij.

Dan de hoogste tijd om mijn "hoogblonde" uitgroei weg te verven.

Ja, ik ben tevreden.
En ik heb het zoals gewoonlijk bloedheet.

De liefste en ik gaan samen onderweg 
om afscheid te nemen van broer en schoonzus.
Zij vliegen weer terug naar Curaçao.
Als ze de zon maar hier laten!

Op de terugweg rijden we langs dit gebouw.
Ik zag het nooit eerder.
Dus dat heb ik even opgezocht.
Het is dus de voedselbank hier in onze stad.

Thuis ploffen we op de bank en kijken
een nieuwe serie Sense8.
Ik moet er nog even inkomen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: