donderdag 18 juni 2015

De 272e. Over poep, virussen en kip met ketjap.

Mooi weer op maandag.
Dus ik ga op de fiets.


En ik eet fruit als ontbijt.

Ondertussen vliegt Zoon 1 naar Noorwegen.

Een erg lekkere lunch.

Boodschappen doen.
Niet te veel want op de fiets.


Pakketje!
Dit zou moeten helpen tegen dat rot-virus.

Het eten was zeer smakelijk.

En dan alweer de laatste van GOT.

Slik...
Nu weer bijna een jaar wachten.

De volgende dag is het ineens middag.

En de zomer schiet ook nog niet echt op.

De aardbeien wel!

En als deze appels allemaal groot worden 
dan eten we heel veel appeltaart straks.

Ik hou van de bomen in onze tuin.

Alleen niet echt van de vogels die er in gaan zitten.
En dus naar beneden poepen.

Volgende week alweer koffie in de reclame.
Ik drink helemaal geen koffie!

Laten we maar even kip gaan bakken.

Beetje broccoli er bij...

De mie-nestjes koken.

Dit gaat er allemaal door.

Mmmmm... bami met ketjap-kip.

Ondertussen draait het nieuwe anti-virus programma.
Lekker duidelijk ook.

Maar ik zet die even op pauze
want mijn verslaving moet weer gevoed worden.
Geweldige serie.

En misschien eet ik per ongeluk nog iets van dit.
Maar dat weet ik niet zeker.
Tot snel!

Geen opmerkingen: