vrijdag 12 juni 2015

De 270e. Over kiwi, varkenshaas en Dürüm.

Op woensdag 2 kiwi's gegeten.
En daarna zo ontzettend last van maagzuur gehad.
En natuurlijk had ik juist die pillen niet bij me.
Burp...

Ik doe vandaag geen boodschappen.
Er moeten wel wat enveloppen daar naar de overkant.
En dat is gelukt.

Ik heb de vind en zoek spellen weer eens opgezocht.

De jongens eten vandaag bij de buuf.
Dus de liefste en ik eten varkenshaas, 
champignon-roomsaus en heerlijke pasta.

Ik krijg het alleen niet op.

Het uitbuiken gebeurd op de bank.
Met een paar afleveringen van Sense8.
Een rare, vreemde, aparte serie die we toch af willen kijken.

En dan lees ik dit.
Het voorlopige afscheid van Wendy.
Ik en heel veel andere mensen gaan je missen.
Laten we hopen dat je snel weer gaat ploggen.

Dit kijk ik ook nog even af.
En dan naar bed.

Donderdag op kantoor.
Ik durf het niet aan, dus doe ze weer terug in mijn tas.

Had ik al gezegd dat ik op de fiets en vandaag?
Nee?
Ik ben op de fiets vandaag!
Auto is weg voor de APK keuring.
Geen probleem,
het is heerlijk weer.

Ik haal daarna nog wat boodschappen bij de Appie.

En daar is de nieuwe Allerhande.
Nou, die cover ziet er goed uit.

En dan moet Dushi nog even mee naar de dierenarts.
Voor de wondcontrole.

Maar dat in de fietsmand mee rijden is niet haar ding zeg maar.

Nog even een spelletje.
Hoezo verslavend?

Turkse Dürüm.

Uit een pakje.
Dat ga ik volgende week eens 
proberen te maken zonder pakje.

King Jannes beziet alles vanaf zijn troon.

Nou daar denkt Dushi dus het hare van.

We kijken nog naar Sense8 en daarna nog iets op TLC.
Tot snel.

Geen opmerkingen: