woensdag 3 juni 2015

De 266e. Over magere Dushi, ananas-yoghurt en een midwife.

Op maandag gaat Dushi in het mandje.
En daar is ze niet blij mee.

En terwijl ik mijn yoghurt eet 
gaat zij waarschijnlijk onder het mes.

Ik ben blij als  ik haar om 15.00 uur
weer kan ophalen.
Ze is een beetje suf en gaat liggen slapen op de kattenpaal.

Goed, hier word ik niet blij van.
Ik had gehoopt dat het verse zalm betrof.

Maar gelukkig staat de tas weer voor de deur.

Dan wordt het hoog tijd om te gaan schillen.

Er was er ééntje gebroken.

Van bovenaf zie je precies waarom het goed is 
dat ze vandaag naar de dierenarts is geweest.
Ze is mager.
En eet heel veel.
De hoogste tijd om weer gewoon te worden lieverd!

Oelala... waarom is dit toch zo ontzettend lekker?

Een vage foto van GOT.

En bij de Midwives is het al niet veel beter.

Maar gelukkig is het hier alweer dinsdag.
En eet ik alweer ananas-yoghurt.
Maar ik wilde eigenlijk dat het al lunchtijd was...

Want ik heb nog een restje van dit bij me!
Joehoe!

De nieuwe folder van de Lidl valt een beetje tegen.
Ik drink helemaal geen koffie.

Dan maar beginnen met het avondeten.
Aardappels, wortel en knoflooktenen.
En natuurlijk de Curaçaose kruiden.

Buitengewoon lekker!

Nog de laatste aflevering van Call the Midwife
na een hele lange discussie met de liefste
over wel of niet een andere auto.
Tot snel.

Geen opmerkingen: