donderdag 4 juni 2015

De 267e. Over eindelijk mooi weer, een feestje en dikke voeten.

Nou zeg woensdag...
dat kan toch echt wel beter hoor!

Helaas geen asperges vandaag.

Maar natuurlijk ging ik wel weer boodschappen doen.
Vandaag even in de Appie.

Ik zet even 3 kilo kip in de marinade.

Er komt ook nog een pakje binnen.
2 voor Curaçao,
2 voor ons.
Ik ben benieuwd of het gaat helpen.

Ooooh gelukkig mag ik toch nog even naar de Lidl.

En toen ging ik eten maken.

Maar hoe het op mijn bord lag moet u even zelf bedenken.
Hier was namelijk alles al op en opgeruimd.

Het wordt eindelijk mooi weer.
Hoogste tijd om de loungebank uit de schuur te halen.

Met bewoner blijkbaar.
Een egel!!!
Hoe schattig.

Dan kijk ik een indrukwekkende film.
Still Alice.
Over vroege alzheimer.

En daarna nog even Rookie Blue.

Met een toastje oude kaas.

Gelukkig is het hier alweer donderdag.
En zie die lucht!!!

Grijze bak dag.
Das ook gelukkig.
Geloof me.

Na een dag hard werken.
En boodschappen.
Deze ergernis.
Iemand heeft ooit bedacht....
Dat op dat kruispuntje van 1 vierkante meter
er vast wel een rotonde ging passen.
Ja.
Duhhuh.
Alle bussen voor het Dolfinarium moeten hier dus over heen.
Nee.
Echt super bedacht!

Maar goed.
Ik kom dus thuis met deze boodschappen.
Want morgen is het feest!

Maar eerst gaan we fout eten!
Patat met frikandellen.
Wel buiten.
Want mooi weer en zo.

Kijk!!!
Das lang geleden!

Een echte brief!
(Wie krijgt dat nog?)
Van oma Amsterdam (90+)
Oudste zoon morgen jarig dus.

Ik ben samen met de Duim nog even echt wel druk zeg maar.
Met het vlees voor de barbecue morgen.

En een pastasalade natuurlijk.

En hier de heel veel stokjes van Duimpie.
Ik was blij met de hulp!

Ondertussen was er ook nog een lekkage/verstopping probleem.
Maar dat hebben de liefste en Zoon 2 snel opgelost.
Zo fijn!

Maar wie zet nu alle spullen weer terug in de kast?

Echt je wil niet weten wat voor zooi er nu in de keuken staat.
Ik denk dat de foto daarom wazig is.

Waren we niet al bijna klaar?
Waarom dan nog zoveel op tafel?
Oh,... gelukkig morgen nog een dag.

Ik kan niet meer staan van de pijn in mijn bekken (schaambeen)
dus hoogste tijd voor een roseetje en wat twitter op de computer.
Zitten kan ik als de beste!
Het is maar goed dat ik een zittend beroep heb.

Mijn voeten protesteren waarschijnlijk tegen het mooie weer.
En zwellen behoorlijk op.
En ik begin ook al weer te niezen.
Dus 1 pil is niet genoeg per dag nu.
Geloof me ik hou van mooi weer....
(vooral in Curaçao)
maar er zitten ook nadelen aan.
(in Nederland dan!)
Tot snel!

Geen opmerkingen: