vrijdag 27 november 2015

De 346e. Over de vriezer, een boeking en hapjes.

Zoekplaatje.
Op woensdag zie ik gelukkig weer eens wat blauws.

Ik was alleen niet zo blij met mijn mandarijn.
Wat een pitten.

Het avondeten ben ik dan wel weer blij mee.
Zalm (uit de vriezer, Dag 3)
met lekkere pasta.

Deze zet ik 's avonds klaar
en zet ik donderdag aan.
Krieltjes in de koekert.

Omdat we volgend jaar januari 24 jaar getrouwd zijn...!!!
Boek ik een weekendje weg.
Wat dan wel grappig is dat ik boek op hygiĆ«ne, prijs 
en op een lekker ontbijtbuffet.
En daarna zie ik pas WAT ik geboekt heb....

Dit past dus helemaal in ons straatje.
Hier gaan wij ons huwelijksdag vieren volgend jaar.
Ik tel nu al de dagen!

Maar als ik 's middags even naar een winkelcentrum ga 
hier in onze eigen hometown
Dan krijg ik best wel een feestdagen-gevoel.
Waarom heb ik ooit mezelf de datum 6 december 
gesteld om de boel thuis te versieren voor kerst?
Ik hou er zo van....

Vanaf deze kant zag u dit winkelcentrum nog nooit.
Hier was ik en natuurlijk ook bij mijn 
favoriete Turkse winkel.
Om sushi-spullen te halen voor zaterdag.
Hoe gaaf is dat trouwens...
Sushi-zooi halen bij de Turk!!!

Een tas vol foute boodschappen gehaald.
Het is natuurlijk wel donderdag.

Ik heb ook speelgoed voor de poesjes gekocht.

Jannes vindt het nog een beetje eng...
Dushi snapt het meteen.

Die gaat er gewoon bovenop liggen.
Een hit in huis!
Nu nog even de juiste batterijen halen.

Ik maak nog een fudge...
Met pepernoten vandaag.
En stroopwafel cream.
Doen we toch nog iets aan Sinterklaas.

De maaltijd smaakt weer heerlijk.
De aardappeltjes zijn geweldig uit de koekert.
En uit de vriezer... shoarmavlees.
Dag 4.
En sla.

Omdat het morgen vrijdag is maak ik vast wat hapjes.

Croissant-deeg hapjes...
Zeer smakelijk kan ik zeggen.
Tot snel.


Geen opmerkingen: