woensdag 18 november 2015

De 342e. Over Kerst, Primark en een guilty pleasure!

Maandag zonder blauw.

Ik zie wel een leuke kerstboom!

De lootjes voor Kerst worden eindelijk verdeeld.
Elk jaar weer een sport voor een paar mensen in de groep 
om uit te zoeken wie wie dus heeft.
En één heeft zich meteen al verraden!

Boodschappen.
Met een boodschappen post-it.

Ik kijk samen met nicht via de whatsapp
hoe onze pannen eigenlijk werken.

Hier gaat dus duidelijk iets fout...

Wat is ie mooi hè? 
Ben er zo blij mee.

We eten trouwens niet uit de koekert vandaag.
Gewoon Hollandsch.

Terwijl er door de kamer Zombiegeluiden klinken
kijk ik lekker naar The Good Wife.

Ik vul de koekert wel alvast voor morgen.
Turks stoofvlees.

En dan een guilty pleasure van hier tot ginder.

En ik ben dus niet de enige die dit lekker vind.

Nou vooruit, lik maar uit dan.
Snoepert.

De groentes voor morgen gaan alvast in zakjes.
En dan lekker slapen.

Nu lijkt het alsof ik meteen hier was de volgende dag.
Maar ik heb eerst gewoon gewerkt hoor!

We gingen hier voor.
T-shirts voor broer op Curaçao.
Maar die wil maat L.
Laten ze die nou net niet zoveel hebben!

Deze app ik even naar huis.
Ja, Zoon 2 wil ze graag hebben.

En dit was mijn buit.
Sokken, een shirtje en een vest.
Valt best mee dus.

En het eten was daarna om te smullen zo lekker!

Toen zag ik het einde van een rare, spannende Engelse serie.
En ging ik naar bed voor een lange vermoeiende nacht.
Maar dat leest u de volgende keer wel weer.
Tot snel!


Geen opmerkingen: