donderdag 26 november 2015

De 345e. Over een geheim, een slimme actie en de vriezer.

Op maandag zet ik de koekert aan.
Wat er in zit is nog een geheim blijkbaar.
Want het staat nu niet op de foto.
Spannend!

Ik was heel slim door de auto vast even 
5 minuten van te voren te starten....
want bevroren.
Wat dan weer niet zo slim was...
de sleutel zoeken als ik weg wil.
Die zit dus in de auto muts!

Goed, boodschappen na het werk.

Het geheim is geen geheim meer.
Die geur mensen...die geur!
Die runderlappen kwamen trouwens uit de vriezer.
Die zo ontzettend vol zit en dus leeg moet.
Deze week eten we dus uit de vriezer.
Dag 1.

Runderlappen met deze boemboe.

En deze heerlijk kokosroom.

Echt een heerlijke maaltijd!

Ik kijk naar een serie.

Want daar klinkt weer geschreeuw van de zombies.

Op dinsdag is het koud en nat.

En na het werk haal ik even de nieuwe folder.
Voor volgende week,
dan kan ik even een planning maken zeg maar.

Thuis smelt ik wat boter.

En daar gaat knoflook en peterselie bij.

En dat doen we over een ingesneden Italiaans breekbrood.
Even aanbakken....

En opeten met kippensoep.
Jawel, uit de vriezer.
Dag 2.
Met gekookte eieren.
Nee, die komen niet uit de vriezer.

Ik kijk een nieuwe serie.
Manhatten.

De soep was dus niet genoeg.
Of het is de tijd van de maand.
Maakt niet uit.
Ik eet een ei.

En toastjes met kaas.

Ik zet nog even een plog online.
En duik m'n bed in.
Tot snel.

1 opmerking:

sillie zei

oh weer even bijgelezen, je gebruikt je slowcooker echt lekker vaak. ikzelf ook steeds vaker maar het kan nog beter :-) zie ik hier weer bij jouw blog!