donderdag 5 november 2015

De 336e. Over soep, de koekert en de BBC.

Op maandag print ik de entreebewijzen uit voor 3 maart.
Je kan niet vroeg genoeg zijn toch?
Samen met moeder en vriendin gaan we
er vast een superleuke dag van maken!

Mijn ontbijt.

En hoppa...
hier sta ik alweer in de winkel.

Ik bak runderworsten in een nieuwe pan.
Gaat helemaal goed.

Lekker hoor.

Zij ligt daar zo schattig te spelen met een muisje aan een touwtje.

Tijd voor zombies.

Oké, nu zonder flits.

Ik kijk liever naar brandweermannen en zo.

En de koekert wordt alweer gevuld.
Nu met tandoori-kip-reepjes
en champignons.

Wat is dat nou?
Zit ik op m'n werk soepballetjes te draaien.

We maken verse soep op kantoor.
Promotiepakket ontvangen van de Unox.
Het ruikt erg lekker.

Niets mis mee.

Thuis zit hij bovenop de recepten
naar de keuken te staren.

Aan tafel.
3 Borden maar?

Jammie, dat was lekker!
Met naanbrood.

Ik ben gek op BBC mini-series.

Maar ondertussen ben ik natuurlijk wel weer bezig voor morgen.

Ik kijk deze nog even 
en dan snel naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: