donderdag 12 november 2015

De 339e. Over mijn vriendje, kruiden en niets doen.

Maandagen zijn niet leuk.
Wel mooi.
Soms.

Maar 's middags regent het al weer.
Daar heb ik natuurlijk net de boodschappen gehaald.

Thuis ligt mijn vriendje te wachten.

Krijg ik dan nu eten?

We eten makkelijk uit een pakje en uit de oven.

Zombie tijd.

Ik kijk wat anders.

En natuurlijk ben ik al weer bezig met het eten voor morgen.
Runderlappen met een kruiden-ei.

Op dinsdag maak ik een potje Tandoori-kruiden.
Hier heb ik dus al gewerkt en zo.

Het avondeten is hutspot met heerlijke runderlappenstoof.

Zo fijn dat het bij de Lidl al bijna kerst is!

Ik kijk nog iets spannends en Engels.

En nee.
Geen snijden en bakjes en zo.
Dat is niet nodig voor morgen.

Daarna zie ik nog een giga-metaformose op TLC
en ga ik lekker naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: