woensdag 18 november 2015

De 341e. Over pietjes, kringloop en eten. Altijd weer eten.

Ik zie zowaar wat blauws op vrijdag.

Hahaaaa.... het leukste moment van de week!

Thuis zet ik een paar hapjes klaar.
Ahum.

Nou proost en zo...
fijn weekend iedereen!

Iemand wordt er heel moe van.

Was best lekker zeg maar.

Vindt jij het ook gezellig schatje?

Zelfs de groentechips is op!
Dan wordt het tijd om te gaan slapen.
En gelukkig heb ik nog een onschuldige nacht.
Ik hoor en zie het drama in Parijs pas op zaterdagochtend.
Verbijsterend.

Gelukkig draait de wereld gewoon door.
Sinterklaas komt er aan!
Hier is alvast een Pietje.

En dit Pietje is er ook klaar voor!
Veel plezier jullie.
En geniet er van.

Gaan wij ondertussen boodschappen doen.
Tuuttuut.

En daarna een heerlijke salade eten met geitenkaas.

De nieuwe Allerhande wordt even vluchtig doorgebladerd.

Want we moeten dringend een bezoek brengen 
aan de Kringloopwinkel.
Waarom weet ik niet meer.

Naast de Kringloop zit een grote Karwei.
En daar is het al Kerst.

Leuke cadeau's ook.
Alleen een beetje duur.

En dit is een nieuw krukje
die zich vermomd heeft als oud.

Mijn Kringloopscore trouwens.
Blij mee.
Je kan nooit kookboeken teveel hebben in huis.

Ik maak nog even wat kleine quiches om in te vriezen.
De helft heeft de vriezer niet gehaald.

Wij gaan voor een gezellig avondje naar de buren
en nemen een leuk cadeautje mee.
Ja, je zou maar zonder zitten!

Gezellig was het zeker.
Lekker ook trouwens.
Tevens laatste foto van die dag.

Dit ontbijt was ondertussen lunch.
En stevig.
Was erg nodig.

De liefste heeft nog genoeg energie om de koekoeksklok 
op te hangen in de skihut.

Om even te laten zien hoe groot die wel niet is.

Ik doe niet meer dan dit vandaag.
Tot snel!

Geen opmerkingen: