dinsdag 21 juli 2015

De 286e. Over een rustig weekend, gezond soepje en een verrassing van de Lidl.

Op vrijdag geniet ik nog even 
van de heerlijke pastasalade.

Maar helaas heb ik wel ontzettende hoofdpijn.
En dat kan natuurlijk niet op vrijdag!

Het is weer tijd om af te sluiten.

Snel nog even naar mijn favoriete winkel.

Wat het is de hoogste tijd voor de vrmibo.

En omdat het zo heerlijk weer is...

Gaan we lekker met z'n allen barbecueën.

Goed, de avond was nog lang erg gezellig.
Dit is dus de volgende dag.
Boodschappen gedaan.

Ik zet een gezond soepje op.
Wel nodig na 2 dagen barbecue,

De liefste heeft een stevige lunch nodig.
Niet dat het ook maar iets geholpen heeft.

's Middags niet veel.
Beetje tour kijken.

Hij heeft nog wel een plantje gepoot.

Zien jullie de trossen al hangen?

En kijk hier dan!
De paprikaplantjes van de Lidl doen het toch!
Wat een verrassing.

Dit was dus de soep.
Verse kippensoep met ei en uitjes.

En 's avonds keken we ook nog iets.

De volgende dag....
Regen en sneeuw?
Waar dan?

Brunchen met de liefste.
Nadat we de boel weer aan kant hebben gemaakt.

Verder geen foto's van de middag.
Maar dat snap ik wel.
Ik hing op de bank de tour te kijken en meer niet.
Eten heb ik nog wel gemaakt.

Champignonprutje met pasta en varkenshaas.
Best lekker.

En daarna dit.
Bijna het laatste seizoen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: