woensdag 15 juli 2015

De 284e. Over niet fit zijn, meer pizza en Hollandsch eten.

Maandag begint zoals ik me voel.
Ik denk dat ik een hitteklap heb gehad afgelopen zaterdag.
Ik heb nog steeds hoofdpijn
en de spieren in m'n nek zitten helemaal vast.

Verder deze dag dus weinig foto's gemaakt.
Ik kruip lekker op de bank als ik thuis kom van m'n werk.

Want boodschappen hoef ik niet te halen.
We maken vandaag de restjes op.

Pizza-kunst?

Deze is van de liefste.

En de laatste van vandaag is van Zoon 2.

Ik voed nog even mijn verslaving van dit moment.

Om de volgende ochtend uit het raam de regen te bekijken.

Ik schrijf nog even een envelop voor Tante Dicky.

Ben al bij de Lidl geweest maar geen foto.
Hier sta ik bij de Dirk in de rij.

Thuis schil ik de aardappelen
en maak 3 stronken broccoli schoon.

Lekker Hollandsch.

Ik heb nog steeds geen energie,
slik de hele dag al maagtabletten
en voel me gewoon niet helemaal fit.
Hopen dat het morgen beter is.
Tot snel.

Geen opmerkingen: